FANDOM

Carmelita Montoya Fox
250px-Carmelitasd.jpg

Kjønn: Kvinne
Rase: Rød Rev
Tilhørighet:

Interpol

Cooper-gjengen

Våpen: Sjokkpistol

Inspektør Carmelita Montoya Fox er Sly Cooper kjærlighet interesse. Hun var medlem av Interpol og jaget etter Sly Cooper og gjengen hans. En tid etter sluttet Carmelita å jage dem, og ble medlem av teamet, og hjalp Cooper-gjengen å redde Cooper-klanen.

Selv om hun var utmerket i å fange kriminelle, har hun aldri vært vellykket i å fange Sly eller gjengen hans. Carmelita var besatt i sitt mål om å fange Sly, som ofte førte til at hun lettet på frustrasjonene hennes på uheldige kriminelle fanger. 

Sly Cooper: Tyver i TidRediger

Carmelita nyter hennes forhold til Sly så mye at hun ikke merker til hans tilbakefall til tyveri.

PrologRediger

Mens Carmelita er på et oppdrag, bryter Sly og gjengen seg inn i hva synes å være Samleren's museum for å stjele en japansk dolk for å gå tilbake i tid til det Føydale Japan og redde Rioichi Cooper. Carmelita merker dette på monitorene og innser Sly løy til henne hele tiden, og deres vanlige politi-og-røver forhold er gjenopplivet. Rasende, kjørte hun til museet i et forsøk på å fange Sly. Etter ikke å fange Sly igjen, legger hun merke til at en merkelig grønn gass kommer fra ned gangen.

Gå Vest Unge Vaskebjørn!Rediger

Carmelita finner etter hvert Sly og gjengen på en eller annen måte å følge dem tilbake i tid til den ville vesten. Her hun skyter hun den japanske dolken, mye til gjengen horror, men etter noen forklaring, Carmelita slutt bestemmer seg for å bli med Sly i å beskytte sine forfedre. Når og hvordan hun går med på å hjelpe Sly er foreløpig ukjent, men hun kan møte Tennessee "Kid" Cooper , noe som gjør ham til den første stamfar og andre Cooper at hun har møtt.

Hellige Gral Robin'!Rediger

Carmelita hjelperSir Galleth Cooper mot en mekanisk trehodet drage.

Tilfeldig wiki