FANDOM

Sir Galleth Cooper
300px-Sirg.jpg
Kjønn Hann

Rase

Vaskebjørn
Tilhørighet Cooper Klanen
Våpen Sverd og lanse-lignendestokk

Sir Galleth Cooper er Sly sin forfeder fra 13. århundre England. Han er en hederlig ridder og utspekulert tyv som kjempet med en lanse i form av Cooper kjeltring.

Tyver i TidRediger

Beskrevet som svært bombastisk, ridderlig. I sin tid har han blitt fanget og fengslet i en slags "Sirkus" av en skurk kjent bare som Black Tyrant, noe som var mest sannsynlig gjort for kongens underholdning. Skurken fortsetter å ikke bare ydmyke Sir Galleth ved å gjøre en tosk, hån, og bokstavelig spøkefugl av ham, men tar over England i prosessen også, og dermed endre historien.

Sir Galleth får snart sin vanlige rustning tilbake. Sir Galleth har evner som han ikke skrive i Thievius Raccoonus. En evne han har er å bryte gjennom barrierer mens du gjør veggen krok klatre bevegelse som kalles Catapult Crash. Han kan også bruke en variant av Ninja Spire Jump (som ble gjort avRioichi Cooper , som Sir Galleth forut med flere år), samt en form for Rail Walk, som "Tennessee Kid" Cooper oppfant ikke for flere århundrer. Men som Rioichi kan Sir Galleth ikke har inkludert disse trekkene i Thievius Raccoonus eller han kan ha lært dem under sin tid i sirkuset. I en E3 pressekonferanse, ble Sir Galleth vist seg å ha noen form for skjold bash angrep, samt en smell angrep og en spin angrep.

Tilfeldig wiki