FANDOM

Sly Coop
Slyxsd.jpg
er

Kjønn Hann
Rase Vaskebjørn
Tilhørighet Cooper Gjengen
Våpen Cooper Stav

Sly Cooper er hovedpersonen i Sly Cooper-serien. En etterkommer fra en lang rekke av mester tyver, er grunnleggeren av dagens Cooper Gang og ble jaget av PolitibetjentCarmelita Fox gjennom hele første trilogien og en del av det fjerde spillet.

Tyver i TidRediger

i Sly Cooper: Tyver i Tid, Sly og gjengen er tilbake for å redde Cooper familiens historie, bokstavelig talt. Spillet begynner, som alltid, med at Sly forteller noen hendelser som har skjedd siden det forrige spillet. Når selve spillet begynner, så Sly, Bentley og Murray trekker van opp i et smug over gaten fra et museum i Paris som de har til å stjele en samurai dolk til å bruke tidsmaskinen. Museet de stjeler fra er den samme som Sly selv var i ferd med å stjele fra rett før Bentley og Murray kom inn i bildet, og er også eid av den mystiske franskmannen kjent som The Collector. De trekke av en fantastisk kupp, Sly går etter dolken selv, mens Murray og Bentley håndtere sikkerhetstiltak, vakter og laser bæresystem rundt dolken. Så snart Sly griper dolken, Carmelita brister i rommet med ekstrem sinne. Sly klatrer deretter opp igjen gjennom sollys på taket, og før han forlater, sier "Jeg ringer deg." Når Sly kommer tilbake til van og møter opp med Bentley og Murray, hoppe de i og febrilsk kjøre rundt museet gårdsplassen, knusende gjennom mange shipping kasser spredt rundt bygningen samt gjerder, også bumping i flere av The Collector menn og deres lastebiler. Da Murray driver opp en rampe og over gjerdet og får klar til å gjøre hoppe mens Sly hilsen at de er fanget. Murray deretter "det slag" på van og de går tilbake i tid til det føydale Japan. Når de kommer til Japan, etter deres gjemmested er satt opp, går Sly ut til å ta recon bilder for Bentley, ta bilder av noen elite-stil vakter, dragen porter, fengselet somRioichi Cooper er låst opp i, Rioichi sushi butikk, og geisha huset. Etter bildet av Geisha House er tatt, kommer El Jefe ut og begynner roaming rundt mens Sly tar en rekognosering bilde. Deretter Sly stjeler biter av en dress av Samurai Armor å komme inn i fengselet. Etter Sly får rustning, går han opp til fengselet gate, men vakt stopper ham, bemerker at han er litt kort til å være en kommandant, og krever Sly navn. Sly kommer opp med et alias, "Major Muggshot," vakt sier han aldri har hørt om ham. Sly sier da at han har vært en offiser siden vakten var "en squealing piglet" og truer med å rapportere ham til den generelle, spøkefullt si at den generelle elsker svinekoteletter. Vakten så, ut av frykt, sier han bare ddn't gjenkjenne Sly og slipper ham inn Sly deretter sniker gjennom fengselet, og når han kommer til Rioichi, spør om han har det bra. Rioichi, uten å vite hvem mannen er, at alle vaktene gjør svært dårlig vitser bemerkninger. Sly tar deretter av rustning og avslører at han Rioichi som refererer til ham som en kamerat ninja. Sly gjør da hans måte å Rioichi, unngå vaktene, ved hjelp av rustning for å beskytte seg mot brann feller, og til slutt, pickpocketing en nøkkel fra en vakt til å åpne en port til en bro som fører til Rioichi bur. Ved å vandre på broen, skritt han på en stor knapp, som gjør broen kollapset og aktiverer noen flere drage brann feller. Han spir hopp og sprang fra kroker på plattformer hvor han har å ødelegge fellene ved å sette på samurai rustning og avbøyning ildkuler skutt av fellene. Etter at han får til buret, Rioichi bemerker at bare en "ekte Cooper" kan komme til buret, og Sly innrømmer at han er Rioichi relative fra fremtiden. Så Sly mister grepet, men Rioichi raskt sparer ham ved å gripe til Sly stokk og fanger Sly med krok, trekker ham opp, og de begge flykte ved å klatre opp kjettingen som Rioichi bur ble hengende fra. (Videre tomt venter.)

Sly utseende er noe endret. Med unntak av ser litt eldre og mer moden, bærer Sly nå en rød ryggsekk som han gjorde i Sly Cooper og Thievius Raccoonus, og den røde posen på beinet hans har blitt erstattet av en brun veske. Han synes også å være å holde sin stokk høyere opp, nærmere kroken. Hans beltespenne har også gull trim rundt Cooper symbol.

Tilfeldig wiki