FANDOM

159px-Sly Cooper Euro Cover.jpg

Sly Cooper: Tyver i Tid, ofte referert til som Sly 4, er en kommende utgaven av Sly Cooper-serien som vil bli utgitt på 5 februar 2013 (Nord-Amerika),og Mars(Europa) på PlayStation 3 og PlayStation Vita, samt PlayStation Network. 

I motsetning til tidligere Sly spill, er dette spillet blir utviklet av Sanzaru Games snarere enn av Sucker Punch Productions. Alle de tre viktigste stemmeskuespillere skal igjen spille roller for spillet (Sly, Bentley og Murray).Tyver i Tiden vil også kryss-play mellom PS3 og Vita, noe som betyr at man kan spare sitt spill på PS3, og fortsett det på Vita.

Sly Cooper: Thieves in Time vil være en av de spillene som er tilgjengelige i Sonys nye "Cross-Buy"-funksjon, der hvis man kjøper PlayStation 3-versjonen, vil PlayStation Vita versjon være tilgjengelig for nedlasting uten ekstra kostnad. En spillbar demo av spillet fulgte med den amerikanske utgivelsen av The Ratchet & Clank Collection, og en ny demo (basert i Paris prologen) er å bli lansert i januar.

Spillet ble offisielt avsluttet i september 2012.

HandlingRediger

Etter hendelsene i Sly 3: Ære Blant Tyver, Bentley, dagens holder av Thievius Raccoonus, ser at sidene av boken er i endring og forsvinner. Han bemerker også at Penelope har forsvunnet. Bentley får gjengen sammen igjen for å reise gjennom tid til å stoppe den som er ansvarlig for endringene.

SpilletRediger

Kode Flasker har blitt bekreftet til å gjøre sine re-utseende i dette spillet, men gevinsten i safer gjelder for alle karakterer, ikke bare Sly. Skatter er også tilbake fra Sly 2, og de ​​vises på en ny skatte vegg i skjulestedet. Saml alle av demog du vil låse opp en spesiell belønning.

Hemmelige Sly masker er en helt ny samleobjekt. Det er seksti totalt masker for å bli funnet i hele spillet, og hver femte maske samlet vil gi spillerne en belønning, i likhet med mekaniker funnet i Jak II og Jak 3.

Safe House har noen nye funksjoner i tillegg som inkluderer:

Skatte vegg - En visning av enhver skatt spilleren har funnet og brakt tilbake til skjulestedet uskadd og i tide.

Kostyme Galleri - En visning av hver drakt spilleren har fått så langt, samt muligheten til å bruke den uansett episode spilleren er for tiden i.

Flere Karakterer - en Forfeder kan velges fra skjulestedet i sin periode når de er låst opp, samt Carmelita i hennes respektive episode.

Bordtennis - En mini-spill som to personer kan spille sammen.

Arcade Machine - En mini-spill som to personer kan spille sammen. Der har de hacking minispill.

Fri SpillRediger

I forhold til Fritt spill, som sine forgjengere Sly 2: Bande av Tyver og Sly 3: Ære Blant Tyver , har Sly Cooper: Tyver i tid en utrolig bevege deg i frie miljøer. På grunn av de store miljøene i dette spillet, er et kompass blitt tilsatt som følger tegnet rett ved føttene.

Miljøer er "dobbelt så stor" somde forrige spillene.I de tidligere spillene, ble det begrenset til taket, eller bakken. Men i dette spillet, miljøer er visstnok mer enn det, har flere nivåer og nivåer for å utforske innenfor miljøet.

Kostymer

Forkledninger fra Sly 3 har også returnert, men de har nå flere funksjoner. Hver av disse nye Kostymer har én eller to spesielle egenskaper. Når du bruker en drakt i perioden den ble hentet fra, angriper ikke vaktene ( Bentley ikke trenger ikke å overføre en kode for Sly å gjenta). Kostymer som har blitt annonsert til dags dato er:

Samurai Costume (føydale Japan) - Ildbeskyttet og kommer med et skjold.

Bueskyting Costume (Middelaldrene England) - Lar Sly skyte brann piler (når en bøtte med piler er ved siden av ham) som vil tillate ham å lage et tau linje for ham å gå over.

Gypsy (Ancient Arabia) - Leveres med en kraftig stavv, samt et timeglass personale som kan brukes til å bremse tiden.

Jobber

Jobber i tidligere spill varierte i lengde fra kort til lang, men hvis oppdragene i Thieves in Time er alle like i lengde som Oprasjonene, da de er betydelig lengre enn de lengste oppdrag i de tidligere spillene.

StederRediger

Paris, Frankrike - Paris Prolog

Føydale Japan - Blir Japansk

Ville Vesten- Gå Vest Unge Vaskebjørn!

Middelalderens England- Hellige Gral Robin

Gamle Arabia- Førti Tyver

Bekrefdede KaraktererRediger

Sly CooperRediger

Hovedpersonen i serien. I dette spillet har han både en rød ryggsekk og en brun legpack. Han er eldre, tøffere og mer moden. Han har også små kosmetiske endringer og tilføyelser, for eksempel en fippskjegg.

BentleyRediger

Bentley er tilbake som en spillbar karakter. Han er skaperen av Tids Makinen. Det har blitt bekreftet at han er både i hans antrekk fra Sly 2: Band of Thieves og er fortsatt i en rullestol.

MurrayRediger

Murray tilbake som en spillbar karakter. Han var i pro-racing krets, men byttet til riving derby (på grunn av hans høye forsikringspremier), ved hjelp av Cooper Van. Mat Kraemer har bekreftet at det vil bli racing minispill, hvorav Murray vil bli skuespiller. Murray har nå en lys gul racing stripe på baksiden av masken hans, og han har blitt "polert opp" for å hjelpe spillerne få en følelse av sin enorme styrke. Han vil også være mer moden enn i tidligere spill.

Carmelita FoxRediger

Carmelita er bekreftet å gå tilbake i spillet, først ved hennes avslører karakter kunst, og deretter en gameplay video av henne. Hennes mekanikere har blitt forbedret, som hennes pistol kan nå "låse på" til et bestemt mål. Når spilleren slår spillet, vil Carmelita bli en fullt spillbar figur, komplett med sin egen historie. [1]

DimitriRediger

Dimitri er vist å være i kontakt med Bentley gjennom en perle-drevet radio. Dimitri ble vist å ha en sølv stokk lik Sly er i E3 2011 avslører, men det er ukjent om han vil være spillbare i spillet.

PenelopeRediger

Penelope synes å være en viktig del av spillet, som hun forsvinner mistenkelig før de ord Thievius Raccoonus forsvinne.

Et bilde av Penelope er inne Bentleys Binocucom, betegner Bentley følelser overfor henne.

SlemmeRediger

El JefeRediger

En røyking, hensynsløs, tiger diktator som fungerer som en sjef i spillet. Han tenker høyt av seg selv, slik det fremkommer av 1000 fot statuen som han bygget av seg selv. Han har brann og lyn krefter.

The Black KnightRediger

Det er ukjent hvem denne skurk egentlig er, men han var den som fanget Sir Galleth i sirkuset Sly redder ham fra i Juggling Act

Clockwerk

Det er ukjent hvilken rolle Clockwerk spiller i Thieves in Time, men en omtale av sin eksistens ble vist på Dragon Claw Statue; risset inn i bunnen var ordene "Clockwerk var her". Glen Egan uttalte i et intervju at han ikke ville bli overrasket hvis Clockwerk hadde noe å gjøre med spillet

The CollectorRediger

To stykker av kunstverk som ble utgitt viser en reptilian / amfibier karakter kjent som "Collector". Comic Con trailer viste ham ta "verden" fra El Jefe, noe som tyder på at han er El Jefe arbeidsgiver. Det er også antatt at han kan være den største skurken i Thieves in Time.

Ms DecibelRediger

En elefant hvis utseende i spillet ble bekreftet av et bilde. Det er ukjent hva hennes rolle er i spillet.

Grizzle BRediger

Som med Ms Decibel, et stykke generert kunstverk bekrefter han. Det er ukjent hva hans rolle er i spillet.

ForfedreRediger

Rioichi CooperRediger

Rioichi er stealth angrepet er merkbart forskjellig fra Sly-tallet. Han treffer vakt med stokken sin, og deretter pounces på nedskutte fienden, drepte dem. Det ble bekreftet i GamesRadar "Rioichi er Sushi Shop" gameplay forhåndsvisning at knappen kombinasjon å gjøre dette er SQUARE-knappen, og Trekant-knappen.

Tennessee "Kid" CooperRediger

Tennessee er stamfar for den andre episoden satt i den ville vesten. Tennessee perfeksjonert railwalk, og railslide trekk. Børsa har en hekta håndtak.

Sir GallethRediger

Sir Galleth kommer fra Medieval England, det er ukjent hvor han dukker opp i spillet.Når Sly redder Sir Galleth fra sirkuset, pynta han rustning, fjerne hoffnarr antrekk.Som vist på E3 2012, har Sir Galleth Cooper en "charge" angrep (utført ved å holde nede firkant) hvor han vil knuse bakken med sin stokk i slow-motion, som påvirker enhver fiende nær Sir Galleth.

Salim al KuparRediger

Salim al Kupar ble bekreftet å være en spillbar figur fra en Gamescom 2012 trailer. Han vil være i den gamle Arabia episoden. Sanzaru bekreftet hans opptreden ved å slippe bilder og videoer av gameplay.

Salim fysiske utseende er merkbart annerledes enn hva Thievius Raccoonus og Cooper Vault viser ham som. Salim kommer til å stoppe thieving, fordi han vokser av alderdom. Sly har å overtale Salim tilbake til sin gamle livsstil av tyveri, for å redde sin arv fra å bli ødelagt.

Salim har en veldig unik måte å reise i luften. En magisk flygende teppe vil hjelpe ham når han kaller det, og fungerer på samme måte som Sly paraglider gjør. Dette hjelper ham å unngå trange kjemper situasjoner, eller komme over et stort gap.

En annen mulighet er Cobra Climb. Denne teknikken gjør at han raskt stige vertikale tau, kjetting eller stolper for å raskt unngå et angrep. Dette kommer i hendig som han gjør sin vei gjennom en slange-infested teppet butikk i en av hans nivå.

Tilfeldig wiki